snåljåpar

nu har jag bloggstrejk tills ni börjar kommentera lite alltså!! ni kan ju inte bara skriva att jag e snygg, kommentera de andra inläggen också!!!!!!

sommarlov


från: Anonym

hallå du jag såg ju dig i sälen en gång kanske. i skidaffären

19:38:25
från: elina

hahaHA, sälen = en kulle sponsrad av klamydia.

har du varit där virre???? sjukt kul isf.

19:54:29
från: Anonym

videoblogga mera!!! då kommer jag kommentera asabasa mycket!!!!

21:05:24
från: Anonym

men du är ju snygg :c

22:50:07
från: billy

du kan ju fan kommentera på grabbarochjargong själv

11:21:47
från: s

DU ÄR SNYGG

DU ÄR SNYGG

DU ÄR SNYGG

DU ÄR SNYGG

DU ÄR SNYGG

DU ÄR SNYGG

DU ÄR SNYGG

DU ÄR SNYGG



:(

15:06:05
från: sf

man kan ju försjutton inte kommentera på befallning. det är så din uppgift att skriva så våra fingrar kliar av vilja att kommentera!

20:40:26
från: Anonym

tja

20:56:53





ge mig

RSS 2.0