perhan khoshkele

hej

ska vi (snälla) starta en insamling till mig så jag kan starta en hemsida där jag kan samla alla mina saker? typ mina bilder, mina kollage, mina filmer, matlagningsprogram, den här bloggen, osv osv..


det blir väl bra?
jag tänker perhankhoshkele.se/com/eller nåt. vad säger vi?
är det någon där ute som vet hur man bygger hemsider som vill hjälpa till?

stor kram bloggläsare önskar viktor

ps. den kommer bli hur snygg som helst om den blir!!

sommarlov


från: prinny

skulle ni donera om jag gjorde det möjligt?????

kram!

13:36:08
från: prinkzie

obs. om nån vill hjälpa mig bygga en kan den få betalt i ting/pengar/tjänster kanske!!

13:38:40
från: Bird

jag kan inte starta insamligen åt dig, eftersom att jag inte har kontonummer etc. etc. men http://samlain.se/insamling/ STARTA EN DÄR DU! så kan vi lösa det här.



o&o

14:08:31
från: ludvig

hej prins!

jag kan koda osv och skulle säkert kunna hjälpa dig, men det beror på lite. har du någon skiss över hur du tänkt dig det grafiska och så? skulle vilja se i förväg isåfall.



hojt!

17:02:47
från: prinnyyy

vad kul ludvig!!!!!! den ska vara jättebasic men snygg som fan!! det viktigaste är väl att den ska vara lätt att manövrera för mig liksom!! om du lämnar din mail kan jag skriva en ungefärlig beskrivning typ!!



bird tack för tipset!!! ska gå in och spana!!

17:59:36
från: ludvig

min mail finns om du kollar genom ditt konto.

jag förstod rätt snabbt att du vill ha den jättebasic och sådär då, men om du har en idé kring alltihop och kanske kan rita i paint eller något skulle det vara fiint. jättefint alltså, skulle det vara.

18:46:19
från: raf

jag tror att du kanske är häftigast!!1 i hela världen, så jag kanske hade gett dig några pengar. om jag inte har tomma fickor, jag också.

00:24:36





ge mig

RSS 2.0