osv


sommarlov


från: Patrik

Cool t-shirt =D

från: Para

trycker är jävligt fjantigt, ta bort det istället.

14:28:50
från: marre the white kid

najzZ, hur gjorde du baksidan på tischan???



ps mafaah. du e fett schnygg

15:27:03
från: prinnie

jag tycker att trycket är skitsnyggt, väldigt fina bokstäver. sedan att jag inte står för betydelsen får väl vara. man kan ju tänka att det är coca-cola, eller att det är lite ironiskt för att det inte är sant, fast det blir ju inte så roligt. eller kanske att det är en dröm som jag har, att en dag kunna stå för vad som står på min t-shirt. det finns många tolkningar, hitta på några egna som du trivs med istället för att tycka att det är fjantigt. det blir mycket roligare ska du se!



marre, jag använde klippte med sax, inte helt nöjd. men nu har jag lärt mig!

15:35:41





ge mig

RSS 2.0