love yall!!!

tack amanda som gav mig ett wow-armband!!!!!!!!!!!!!!!
tack tjejen som jag tyvärr glömt vad du hette som gillade min bloggy på jazzhuset för att du gav mig bra självförtroende den kvällen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! love you bitch!!!!!!


//mvh festkillen!!

sommarlov


från: emma

jag och min kompis karin så deg och vi älskar deg med!(nej, jeg gir opp min dårlige svenske. skriver norsk)to timer selvfortroende fra oss!

från: prinny vick

haha va!!!! men ni hälsade inte på mig va? eller?!! vad kul!!!!!!!!!!!!!!!!!

21:39:22
url: http://matis
från: Anonym

jag såg dig också!!! i ölområdet vid minsta scenen! du drack öl och var snygg. YES!

03:52:57
från: Anonym

jag såg dig också. men måste säga att du failade...

04:16:09
från: Anonym

jag såg dig också. men tyvärr är jag blind...

04:17:00
från: Anonym

jag såg dig också. eller ja, nej.

04:17:26
från: Anonym

du trampade på mig

04:17:46
från: amnda

du är grym !

17:47:11
från: Marta

så festlig!

från: willy

mer blogg!!!!!!!!!

16:39:37
från: Anonym

mer mat!

20:06:09





ge mig

RSS 2.0