OOOOOOOOO

[2010-05-03 19:20]


19:18

asså så sjuk dag!!!! vaknar 8 av att komet ringer och ba hgej vill du jobby! från NU!!!!!!! till fyra. jag ba sick sick!! så skulle hon maila information å sånt typ vägdirectionz så jag ba oky går in på webby å ba shit shit så va malin på webby jättetidigt och hon ba sätter in pengar till mig så jag kan åka spårvagn + äta lunch!!!!! asså honm är en hjältinna på riktigt, hjälper mig mega!!!!!!!!! linn också, mina hjältinnor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eee ee e e e e ee men sen så kom jag dit typ halv tio och jag hann inte köpa nåt på vägen så jag struntade i att fråga om lunchrast och jobbade hela tiden istället, hade sjkt ont i fötterna sen och så jävla ont i magen!! åt ingen frukost på morgonenf ör jag mådde sådär psykdålig kass huve skalle ville spy å svima trilla omkull av yrhet n shit, u know the drizzizle osv... allt gick bra, ska jobba hela veckan!!!!!!!! på ett jävla lager ha ha med mobiltelefoner och grejer, jag som inte ens har en mobil!!!!!!!! weller ingen egen asså

kram stick!!

sommarlov


från: malin

ååå älskar att jag är omnämnd!!

01:58:58
från: L

haha fan va sjukt! btw älskar att du skriver webby jobby och bloggy osv :))) du är så fin prinsen!

13:36:14





ge mig

RSS 2.0