nu blir det hiphoppaus här i bloggy, nu ska daniel få gästblogga!! jag ska titta på kärleksgåvan hejdå!!

hallå bloggen!
jag är ovan med att blogga såhär, men vi får väl hoppas att det går bra hehe!

idag har vi varit på ett jävligt bloggigt brunchställe här i gbg. det är sådär mysigt 50-tal med dinerkänsla. tänk tjejer som bakar cupcakes och hellre stannar hemma och fotar sina prylar än kör gärnet på klubben. och rika barnfamiljer med sockerhöga ungar som tror att de är i bollhavet på ikea. jobbigt!! men pannkakerna gick ner ändå hehe *bakfull*

har läste lite olika bloggar idag. t.ex. en träningsnarkomans blogg. jag fattade fan inte hennes hjärna! typ en jävla sörja där oppe. hon typ: hej bloggen idag tränade jag på gymmy som vanligt. vi äter smarry nu istället... bild på d kommer längre ner i d här inlägget. scrolla sen!

annars då... tjaaa vi var på bjudning igår. urläcker! alltså läcker mat på riktigt! inte sån tråkig flamsig mat. jag har börjat snacka som maria montazami ibland. fixar in snygga ord i meningar när man snackar. t.ex. flamsig, flimsig, strinsig, tasslig och så.

alltså någon sa så här igår: man ser ju fan cp ut när man går med händerna bakom ryggen. jag gör det ganska ofta för att det är det överlägset mest bekväma sättet att ha händerna när man går. TKR JAG! + att det får mig att se lite mer gubbig ut, vilket är en grej jag jobbar på. att få höra att man ser cp ut när man går så är dåligt! riktigt genomuselt rent ut sagt. jag tycker att man kan vara lite finkänslig och lägga fram d lite finare. inte ba: du ser cp ut. hade jag tyckt någonting liknande till någon hade jag kanske sagt:
- har ni tänkt på det här med människor som går med händerna bakom ryggen?
- nej... hur tänker du då...
- jo men visst är de bara helt ursnygga och fantastiska! de utstrålar så mycket Energy, Positive Energy!

skulle alla tänka och snacka så hade inte folk gått omkring och surat. det tänker jag också på! hur mycket surtölpar det finns här i världen. jag har insett att man ska har Positive Energy och vara go och glad. bjuda på sig själv,

*var tvungen att kolla bilder från en fest jag var med och arrangerade i fredags*

vet inte vad fan jag menade där uppe, men det här börjar ju spåra ur. kanske ses vi igen, hoppas det. jag kanske kan gästblogga här en gång i månaden... eller mindre!

just det!!!
en tjej som heter darya messade mig för kanske en månad sen och ba:
hej jag hittade ditt visitkort i min ficka, hur hamnade kortet i min ficka? vem är du? /darya

jag svarade så klart:
hej darya! jag vet inte hur mitt visitkort hamnade i din ficka, jag placerade det inte där. daniel iinatti, 20 år, jobbar inom bank/försäkring. gillar trav och att åka kickbike. skojfrisk, trevlig, tillmötesgående. vem är du?

INGET SVAR!

jaja... här kommer den utlovade bilden också!

sommarlov


från: Ingrid

pallade inte läsa hela

pannkakor........ mmmmmmmurglllluuurggglllll..



15:42:45
url: http://ingrid.blogg.se/
från: martina

åååh visst är dt så sjukt skönt att gå med händerna bakom ryggen?!??!!!1 min mormor brukade göra det, sedan gick hon sinnes sakta också. jag tycker det var himla sött. hon såg inte alls cp ut, bara phett gulle.

21:08:08





ge mig

RSS 2.0