mer gammal bla bla

[2010-04-09 00:49]

08:02

asså igår. strålande!!!! vi bakade å hängde å blev fully å lyssna på musik i linns rum och rökte ciggy och hade det gotty och sedan på natten gick vi till skejtparken och skejtade och det gick jättebra för alla!!!! jag klarade av att hoppa upp på en halvhög sak och en sned konstig sak!!! sedan trillade linn och slog sig och nu är hon på akuten *ler*

ps. tog hål i min fucking öra igår!½!!!! hihihi

08:18

vem fan bryr sig, jmag äger så fuck you!!!!! eller nåt hihi

08:31

asså gu va ja låg, har aldrig lega me nån så mye!! vilken grej!! Ha Ha!!!! *postorder punk*, jag ÄR en hora! hihi

22:48

hatar det här!! varför är jag såhär!!! helt sur och ledsen och hatar allt och vill bara slå sönder saker, råna människor och svälta ihjäl! orkar inte det här!!!!! hur fan lever man!

sommarlov


från: havet

leva livet, kom så ska vi leva

livet livet.

22:20:16





ge mig

RSS 2.0