"ahaa gör du en sån där töntig formuläär!!"

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
ingenting typ luft ju????

Vad var det senaste du såg på tv?
biggest loser, nu e d anna anka söker barnflicka eller va den heter!!!!

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
typ åtta
(kollade efter, den va 03 över!!! sick!! sist jag kollade var vid fem tiden!! fan va bra ja e)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
pontus pratar om deg i telefon, bakdeg, inte stålardeg

Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?
letade nån jävla pajdeg åt pontys

Vad har du på dig?(detaljerat)
svart kalsång, svart tupac tröja, svart huvtröja, gråa byxer me saker på

När skrattade du senast?
asså en real skratt, vet inte. typ när torkel gick emd i nån rolig grupp på facebook

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
en bild som jag har ritat!! en bild som anders har ritat!! en rip it up affisch!!! en massa bilder på vattten!! en bild på audrey hepburn från breakfast at tiffanys. en bild på en döskally som rökerzzz!! sen är det en bild på en naken tjej också typ. och en bild som jennifer ritat, en liten rackare!! och en bild från en aurewl schmidt, typ en reklambidl. och en hatt!

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
biljetter!!!! och knark!!!!

Berätta något om dig som folk inte känner till?
vad fan skulle det va! asså mina djupaste hemligheter berättar jag ju knappast här!!!!! jag e asbra på att ljuga!!!! kanske++?+?++ ni ba NE!! jag ba jo ljuger redan!!

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
vet inte, typ göra så att man kunde hänga me katter o tigrar n shit. eller putta omkull nån. eller bygga en egen värld med mina vip-människor!!!!!

Tycker du om att dansa?
ja jag kör fett me dans!!

Har du några husdjur?
ne, eller jag tycker att min systers katt är min när jag är i umeå. men där är jag ju inte
Vilket jeansmärke?
jeansmärke......

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
sju, tennis och luleå. har glömt bort det sista namnet!! kanske julia

Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
något fyllesvammel
Vilken var din första konsert?
kanske typ GES eller nåt sånt, eller ne. di leva kanske!!! jag fick hans autograf när jag var i barnvagnsåldern *kommer inte ihåg*

Fyra favoritsaker utan rangording?
me myself and wayne gretzky. och elisabeth andreassen

Vilka gör du, önskningar eller planer?
va?????

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
vet inte alltså. jag skulle heta agnes cecilia men blev ingen tjej så typ asså hur kom dom på mitt namn?? vet inte

Gillar du din boendesituation?
jättelite, ingenting!! HATAR DEN!!

Har du bra hörsel?
jag tror inte det

Idrottar du?
jag har fått ett jobb i ett lager!! så nu äter jag bara nyttigt å ska bli läckerkroppad!!

Smeknamn?
ralle av albin:PPPPPPPPPPPPPPPPPP mini-me av anton!!!!! HewH E :PpP

Vilken låt lyssnar du på just nu?
ingen

Vad ska du göra nu?
vänta på att jobba imorgon, titta på mina vänner. de är flera stycken här! j-new, tobbe(v), dany och smockster!!!!

sommarlov







ge mig

RSS 2.0