ååå igår!! i skogen

det var som att för några sekunder blev det helt soligt igårnatt i skogen!!!!!!!!!!!! träffade en så.. .fantasitsk ung mö...
mmm... märta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
se mig igen!!!!!!!!!!!!!!!  JAG ÄR ___försvunnen i dina ögon________
&&&&&&borttappad i din jackficka&&&&&&&&&&&
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤NAKEN UTAN STIL¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
;))))))))))) vem va den där jävla killen du va me. erasera honom, jag finns!! nu gfinns jag här för dig!! sök lyckan i mig!!!!!!!!!!! SÖK LYCKAN I MIG
min märta
din för evigt
fula prinsen

sommarlov


från: Kent

du killen. den där märta verkar suga, strunta i henne!



No Woman Is Worth THAT Much. fattar du?

17:04:40
från: elina

läste en artikel för ett tag sedan som handlade om vad som händer med kroppen när en blir kär respektive förälskad. vid långvarig kärlek produceras mindre adrenalin än vid förälskelse.



de som blir kära känner en stabil och långvarig känsla för en annan person, medan de som blir förälskade ser kärlek som något totalt uppfyllande, på liv och död, som en drog och framför allt något som måste ske här och nu.



jag blir endast förälskad.

03:28:42





ge mig

RSS 2.0