_______

[2010-03-18 12:16]

12:15

nu e d matlagning med poffe igen..... igen och igen!!!!!

12:35

fan va mysit de va igår då att gå runt själv me levande ljus för att se vad man gjorde!!!!!!!!! *elfri lägenhet*

16:06

tvättar like fuck!!! samtidigt som cool chill med j-blow

17:51

tänkte mig till tårar på julia igår, fick just höra att hon ska vara på tv på måndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18:45

igår tänkte jag på första gången jag fick reda på att folk med downs syndrom lever kortare än folk utan, det var för 3-4 år sedan typ. pratade med någon kompis om julia och den nämnde att folk med downs syndrom dör tidigt, jag hade ingen aning om det och blev jätteledsen. samtidigt låtsades jag som ingenting och bara typ "mmm", fy fan vad jobbigt det var. vattnas i ögonen

sommarlov


från: puss

men åh. stackare. :*

klapp på huvet

13:59:03
från: linn

ni verkar fina, du och din syster.

från: leone

nej nu börja jag också tänka på det där med down syndrom. jag kommer ihåg när jag fick veta det. ångest.






ge mig

RSS 2.0