lovematch

hej fan alltså

det blev ingen spaning idag för det regnade så mycket, trist. vi hade gjort en mindmap och allt möjligt!!! världens planering, får ta det en annan dag! men alltså, jag skulle vilja gå på en date med någon, gud vad spännande och kul liksom!!!!!!!!!!!!!


21-årig kille nykommen till semihemstaden göteborg söker cool pingla för romans eller vänskap. mina intressen är ungdomligheter, aktiviter, blandraser, berg, öknar, hav, vatten, att klä på mig, semester, pussla och mycket mycket mer! är du intresserad av en date så kan du logga in på din facebook och lägga till mig som vän och skriva ett meddelande! på facebook heter jag din prins eller pelle skrutt, jag har försökt ändra men det har inte ändrats än. hoppas det finns någon där ute som läser det här, stor kram du där ute önskar viktor


hihi!!!!!!!!!!!!!!!!!! //

sommarlov


från: Anonym

hojta till när du flyttar till stockholm, då vill jag ha en dejt!

21:08:44
från: Anonym

vad synd, jag bor tre timmar från göteborg. fast det är ju inte så farligt

22:38:24
från: vicky

göteborg är bäst och jag skulle ju kunna agera datingcoach ^^

22:42:09
url: http://viktoriatomic.se
från: Anonym

men jag hälsar på ganska ofta i göteborg:)

22:51:08
från: raf

om du ändå bodde i stockholm. då hade du fått bli min prins.

00:16:02
från: Anonym

åh, shit asså. man blir ju sjukt sugen prins. kanske inte just på dejten.



men på dig.

00:18:57
från: Anonym

"Pojken är annorlunda på exakt samma sätt som alla andra annorlunda pojkar är annorlunda: han lyssnar på Morrissey och tror att han är ensam i världen om att göra det.

Men en dag står han i en hiss och hon står bredvid, och hon sjunger med. ”To die by your side, such a heavenly way to die”.

Pojke blir kär. Flicka blir det inte."

12:44:20
från: Bird

svar:



du har mig på en dejt. lång, brunhåring, smal, blåa ögon, lätt förstora skor, öldrickandes, målandes, homoristisk, gillar långa promenader i parken-tjej.



jag bjuder på öl på fredag, samt en konsert.



bor: göteborg.

15:47:24
från: Anonym

du är så jävla snygg ju!!! ;)

17:57:33
från: Anonym

haha va kul, jag är på!

20:52:25
från: prinny

haha vads kul att ni skriver!!!!!!!!!!!!! jag lbvir jätteglad men vad synd att det var så många som bor i stockholm.



bird kan du inte skriva ett mail till mig på facebook eller något och typ säga vad det är för konsert eller nåt sånt!!!! vill veta mer liksom!!!



och anonym (du utan namn alltså!!) du med!! jag vill gå på date, det är säkert kul!! eller skitjobbigt!!

21:17:43
från: pelle skrutt aka prinny

ps haha sluta usch sluta skriva den där hemska 500 days of summer filmen till mig dumma pellejöns skalle!!!!!

21:21:33
från: Bird

Jag har inte ansiktsboken, hurredudu.

00:03:42
från: prinny

okej men du kanske har ett telefonnummer, eller en e-mail adress

10:54:35
url: http://right thurr
från: linn

fan att man ska bo i malmö då.. :(

15:21:25
från: Bird

[email protected]. (JA, PUNKT SE.)



MEN PRINS! JAG HAR EN BAAAALLLLARE PLAN!!! HÖR AV DIG!!!!!

21:05:50
från: Amanda i Stockholm

Faaan varför bor du i Göteborg för? Du är ju typ sötast i världen.

17:39:14
från: Emilia

jaag skrev: "haha va kul, jag är på!" lala

18:10:00
från: prinny v

kul emilia!!! holla at me!!!!

haha amanda hihi!!!! det verkar som att jag borde åka på date-semester till stockholm alltså!!!! synd att man inte har några pengar!!!!!

10:23:35
från: Anonym

HOLLA!

12:37:10
från: Emilia

oj glömde skriva eeeeemilia igen

12:38:11
från: Elin Monday

Prinsen, var är din krona? Om jag bara hade vingar skulle jag flyga till Göteborg för din skull.

12:00:42
url: http://bluemondays.se/
från: johanna

gud jag får hoppas på att springa på dig i en park någonstans i gbgsol, fniss

23:31:23





ge mig

RSS 2.0