uuu

hej

försöker flytta till london ikväll. så det kanske bli tyst på bloggy här ett tag. men jag vet inte, jag har ju blivit sjuk i huvudet på sistone så jag kanske inte lyckas ta mig dit

kram

sommarlov


från: elina

klart du tar dig till london!



vem säger att frisk är normen???

18:56:07
från: John

lycka till mayn

från: D

flytta in i mitt hjärta. varmare än london.

12:32:39
från: julia

det blir tomt här

från: prinnie

hej va'

har inget internet va

17:32:40
från: Tommie

hallåååååååååååååååååå hur går det!!!!!!!!!!!!!!!!!?

från: bjuckis

fitta½!!!" WAZSZUP? vi saknar dfig. ska på corona ikväll, hur jävla coolt är det egentligen?



äre lugnt om jag snor din stil?

22:01:27
från: lovely

where do you go to my prinnie?

det är tomt utan dig. world wide web har förlorat en galax.

16:07:11
från: prinnie

det går väl bra, i think... vet inte riktigt. lost in the game

18:57:29
från: D

Pretto: Flora är fin, men du är finare. Vi behöver matlagningsbloggen.blogg.se - det är mitt sätt att drömma.



Ta inte drömmarna ifrån mig.

23:08:06
från: lovely

jag drömde om prinnie för några nätter sen, men ingen SÅN dröm (hehehehe).

20:25:01
från: sofia

saknar dina ord! surfa till ett it-cafe i london min kära prins?

22:37:46
från: prynny

haha men hörrni!!!!!!!! hihihi

igår träffa jag en cool kille som gjorde fina saker!!!!!

18:49:12





ge mig

RSS 2.0