hahaha!

TITTAR DU MYCKET PÅ TV? nä, vi brukar titta på på spåret på fredagar
HAR DU VARIT MED I LOKALTIDNINGEN? har varit med i DN ekonomi i göteborg (framsidan!!)
VAD KOSTADE DET DU HAR PÅ DIG? kalsongerna har jag ingen aning, dom har jag nog fått tröjan kostade typ 5 för 99 på stadium (ljusblå t-shirt som jag busat på)
SOVER DU NAKEN? nej jag gillar inte när snoppen åker runt
BOR DU ENSAM? i wish!! snart mer ensam än nu iaf!
VILKEN FÄRG HAR DINA VÄGGAR? vita
HAR DU LÅNGA NAGLAR? nej, de vänstra är röda. varannan glitterröd varannan mörkröd
VILL DU FLYTTA UTOMLANDS? jag ska!!
HAR DU DUSCHAT IDAG? ney
SKA DU SE NÅGOT PÅ TV IKVÄLL? tror inte det
KAN DU NAMNEN PÅ ALLA DINA JOBBARKOMPISAR? jag kunde namnet på några stycken sist jag jobbade
VEM FICK DU MAIL AV SENAST? hm typ!!! en som heter popovic i efternamn som köpte nåt av mig på tradera
VEM FICK DU SMS AV SENAST? albin! tror jag?
VAD LÄSER DU FÖR BOK JUST NU? främlingen av albert camus, snart klar *ler*
VILL DU HA BARN? sure thing, dar ling!
GILLAR DU ATT DUSCHA OFTA? det e bra o duscha vet du!!!!
VILKET AV WASAS KNÄCKEBRÖD TYCKER DU MEST OM? ingen aning, jag gillar hårt bröd iaf...
ÄR DET MÅNGA SOM ALLTID LÄSER DIN DAGBOK PÅ INTERNET? jag tror inte det
LÄNGTAR DU TILL DIN FÖDELSEDAG? aldrig i livet!!!
SENASTE PERSONEN DU PRATADE I TELEFON MED? mammy eller den tokiga gubben på umeå kommun som ska ge mig lön!!!
VAD GÖR DU PÅ INTERNET? hänger fattar du väl, är snygg o så. typ...
TYCKER DU OM SKÄGG? inte på mig själv iallafall, men det är häftigt på vissa
TYCKER DU OM SNAGG? det e cool! vill göra hela skallen
TYCKER DU OM HÅR? på skallen e d finast! *måste vaxa bröstet*
VAD SPENDERAR DU DINA PENGAR PÅ? går på systemet typ.. och...... ja typ flytta
FESTAR DU MYCKET? fest och fest...
KAN DU BAKA BULLAR? jag kan allt
ÄGER DU ETT BUSSKORT? ne
DRICKER DU BLÅ, GRÖN ELLER RÖD MJÖLK? den som är lättmjölk
HUR SVARAR DU I MOBILEN? ja brukar säga: HEJ ARFÖR RINGER DU TILL MIG DO??
BRUKAR DU SVÄRA MYCKET DÅ? ibland säger ja att folk e jävla häxer
HAR DU NÅGON NY HOBBY? hmmm... att filma!!


2. höll du några av dina nyårslöften: jag hade inget
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år: tror inte det
4. dog någon som stod dig nära: vet inte
5. vilka länder besökte du: oslo kanske, eller så var det året innan
6. är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010: oj så mycket
7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid minnas, och varför: inget
8. vad var din största framgång i år: har bara gått ner mig
9. största misslyckandet: ..... sluta retas nu
10. har du varit sjuk eller skadat dig: sjuk i huvet ja
11. bästa köpet: typ... öl?
12. vad spenderade du mest pengar på: öl och buss/tågresor
13. var du smalare eller tjockare i år jämfört med tidigare år: tjockare........
14. hur många onenightstands: kanske ett... typ.. om det var det här året? det kanske var det
15. gjorde någonting dig riktigt glad: poffy
16. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009: ASSÅ SLUTA PRATA OM 2009 NU!!!!
17. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år: lite hit o dit
18. vad önskar du att du gjort mer: tagit tag i saker
19. vad önskar du att du gjort mindre: inget, allts åatt göra inget. spendera för mycket tid påf el ställe no sånt
20. hur tillbringade du julen: avslutade den iallafall med öl och cigg hemma hos albin
22. blev du kär i år: mmm
23. blev du arg i år: aaa
24. favoritprogram på tv: vet inte
25. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året: flera stycken säkert
26. bästa boken du läste i år: läste jag nån bok i år.. kanske... doppler, den var bra
27. största musikaliska upptäckten: schnabel!! haha. vet inte, masshysteri?
28. något du önskade dig och fick: en filmkamera!! stor kram
29. något du önskade dig men inte fick: att få ligga!!!!!! kom igen nu brudar!! HAHAa eller det e la mest i år kanske... äsch, i'll work it när ja börjar bli snygg igen asså jag ångrar mig jag vill inte skriva det här men det var så kul tyckte jag!!
30. årets bästa film: vet inte dö, asså som gjordes 2009? ingen aning. som jag såg 2009.. jättemånga
31. vad gjorde du på din födelsedag: surade, sen fick jag kir av mina kompisar. snällt
32. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre: jättemycket, mest pengar. varit fattig ca alla procent av året
33. hur skulle du beskriva din stil år 2009: råsnygg, vidrig, ful, jättetuff
34. vad fick dig att må bra: öl? ne... men.. typ... alla utflykter här i umeå med mina bästa vänner!!!!!!! KraM Ler
35. vilken kändis var du mest sugen på: vet inte, dom e fula
36. vilken politisk debatt engagerade dig mest: inget.......... :(
37. vem saknade du: många
38. de bästa nya människorna du träffade: olika, vem träffa man egentligen. känns inte som ja träffat nån nästan
39. en värdefull läxa du lärt dig i år: mmm: vem fan bryr sig
40. citera en sångtext som summerar ditt år: jag vill inte förstå


Vart är dina föräldrar födda?: umeå, eller e mamma född i luleå eller va fan de va? dom har ju nån connection till nån av dom städerna på nåt sätt.
När kysste du en kille senast: på nyår kanske
Har du hånglat med någon av samma kön: vet inte
Vilken kanal tycker du bäst om: ingen
Jessica Alba eller Angelina Jolie: vet inte, jolly kanske. vet inte riktigt hur den andra ser ut
Säger du dicken eller penis: asså fy fan va fult
Vad har du på dig just nu: kalsonger och jättestor t-shirt som e slynig
Gör du slut på msn eller in real life: hahaha!!!!! i ditch dat bitch in a ditch: asså irl dvs.
Vem är sexigast Miss J eller Brad Pitt: honan
Trådlös telefon eller trådtelefon: gud e asså... va fan gör den som skriver den här
Kan du handla på en secondhandbutik: vadå man får väl panik av "vanliga" med en massa "folk" i
Piercing nånstans: vill ha en i näsan! på sidan!!!
Vem är du förtjust i: hatar alla nu eller d e nån som ja kanskes kulle vilja ge en liten kramy ;) ;)
Är du superduperfull eller helt nykter: full helst, lite iaf.
Negerläppar eller inga läppar alls: hahaha!!!!
Jeans eller shorts: djeanz
Andvänder du puderfoundation eller kastanievatten: måste börja me sånt skit snart alltså
Vart fikar du helst?: vet inte, har typ aldrig fikat!! asså.. i princip men asså ah ni fattar eller inte. för snål, sitter o tittar på
Vilken butik hittar du alltid nånting i?: myrerna? beyond retro?
Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej?: i work it
Vinter eller sommar?: sommar jävla idiot jag hatar dig
Vem står dig närmast?: .... ingen? typ..
Vem saknar du?: ingen typ.... eller klart man saknar men ja orkar inte längre
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?: typ mina cheap mondays som ja köpte för 4 år sen eller nåt sånt. bordek öpt 10 par, det går ju inte att hitta nånstans nu. jävla vidrig kvalite dom har nu!! helt ostrech
Till vilket land skulle du vilja åka?: alla varma, helst e jag i nice å livscoachar lite med moa
Vart ska du bo om 10 år?: DXD skoja!!! vet inte, nåt roligt!
Hur lång tid ska det ta för en person att vara borta för att du ska börja bli orolig?: beror väl på vem det är, det finns ingen som kan va borta nu typ!!! om de inte e julia förstås, typ 8 sek
Vilken låt är den värsta sommarplågan någonsin?: vet inte
Vart missar du ALDRIG att gå när du är i sthlm?: f12, spyan, riche, collage, SKOJA!!!!!!!!!!!!!!!
Har du någon gång suttit vid telefonen och väntat?: typ
Bättre ångra nåt man gjort än nåt man inte gjort, sant eller falskt?: ah visst eller va nä eller ok whatever vem fan bryr sig
Skulle du dö för den du älskar?: vet inte, säkert, man är väl lite semi-sui ändå
Fjällräven, boomerang eller canada goose?: fjälly
Världens bästa uppfinning: musik om man kan kalla det en uppfinning!! cigg kanske
Sport du är intresserad av: vet inte riktigt det är kul med sport men ja följer inte nån liksom!!!
Mammas eller pappas?: va?
Hur svarar du i telefonen?: thats why i fucked yo bitch you fat motherfucker
Hur lägger du på i telefonen?: skriker och kastar den iväg
Kan man göra slut på ett bra sätt?: kan man väl
Kan man va vän med sitt ex?: mmm
Har du blivit dumpad?: aaa, fuc dat bitch skoja
Har du dumpat någon?: aaa, fuc dat bitch skoja
Har du någon dålig ovana?: hundra
Är du duktig i skolan?: nä
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?: mmm asså.... shit...
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? fy fan
Hur mycket kontanter har du på dig? inget men de ligger en tjuga på imtt bord
Vem ligger fyra på missade samtallistan på din mobil? skärp dig, typ mamma förmodligen
Vilken är din favoritringsignal på din mobil? ingen
Vad är det för märke på skorna du har på dig? hade på mig converse nyss ganska konstigt jag e ju inne!!!
Ett ljust eller mörkt rum? ljust, är beroende av lampor. MÅSTE HA
Vad gjorde du vid midnatt? smidde planer för mitt framtida yrke, hahaha!!!!! asså.. *fyy skäms*
Vad står det i ditt senast mottagna SMS? asså jag har rensat men d stod ganska konstig grej från astrid i det jag slutade på, men d ska ja också slänga
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? öh, en annan stad
Vilket uttryck använder du mest? vem fan bryr sig
Till vem sa du jag älskar dig senast? beror på om "love u" räknas, isåfall typ moa
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? kissekattis!!!!
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? ja drack bärs en dag
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? en, eller två
Vilken ålder har varit bäst hittills? när man va ung nån gång
Din värsta fiende? oändligt, mig själv också
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? tre punks som ligger o sover
Vad var det senaste du sa till någon? HEEEEEEEJ JAAAA
En miljon dollar eller förmågan att flyga? vet inte? de går ju inte att flyga!! dollaz. plus att man blir ju fan höjdrädd
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? näe
Senaste låten du lyssnade på? mabd - levande begravd

ok varför e de en blå fyrkant här som inte går o ta bort??


sommarlov


från: L

men hallå, jag skulle gärna ligga med dig! KOM BA!

19:11:40
från: prinnie

haha laltså, jag skoja ju (lite).. eller alltså, catch me if you can!!!!!!!!!!!! haha

19:40:37
från: julle

ditto på översta ler och blinkar

20:56:49
från: prinnie

hahaha!! ler och blinkar, snyggt!!!

00:13:34
från: olle edvard

åh sova naken är ju BÄST!

12:24:02
url: http://wet.blogg.se/
från: tjej

jag vill också

16:10:18
från: Maja

SÅ ROLIGT! När snoppen åker runt! Helt plötsligt kanske den får sällskap. Om man är 2. Eller flera..






ge mig

RSS 2.0