onsdag


jag läser igenom vapnets blogg ända från början. det är väldigt underhållande faktiskt, herr abrahamsson är både klok och rolig! han skrev bland annat såhär:

"Jag har gigat där med den gitarrorkester som jag spelade i på högstadiet. Jag vet inte om jag skäms eller tycker att det är tufft så här i efterhand. Äh, jag skäms nog. Det var jag och andra geeks i varierande ålder som spelade låtar indelade i olika stämmor. Jag har knappt berättat det här för någon."

jag gillar avslutet, "jag har knappt berättat det här för någon". det påminner mig direkt om när jag berättade för amanda att det va en kille som pissade mig i ansiktet när jag var liten, första gången jag berättade det var jag alltså 19 år, jag hade hållit det hemligt i typ tio år.

 

ps. när jag skrev överskriften till det här inlägget skrev jag först "måndag", tänk vad fel man kan ha!


sommarlov







ge mig

RSS 2.0