om det e nån smo vill ha en gäst hemma hos sig (obs behöver inte va en kåt tjej alltså!!!) typ en timme eller tre eller några dagar så är ni vläkomna att höra av er. har bara några dagar kvar innan man bor på nåt härbärge typ......

Me

ok

jag e fan hemlös snart!!!

5:50pm Leonie

läskigt!

men vafan varför?

hur var

det måste finnas massa kåta tjejer i gbg som vill ha dig i sina sängar ju!

Me

ja fattar inte heller???

borde det verkliegn fninas


sommarlov


från: lego

finns!

19:00:30
från: Anonym

finns i uppsala iaf..................

19:44:31
från: fannsan

flytta till oslo, här finns det plats perhan!

från: Linn

kom till malmö istället ;)

23:57:04
från: Anonym

ja kom till malmö

02:14:02
från: Anonym

Nej, Stockholm fan.

21:40:27
från: Anonym

kolle på vasagatan finnes.

kom och se snygg ut



FNISS

/jonatan

23:33:45
från: matilda

mäh, varför läste jag inte det här för en vecka sen. då hade du jättegärna fått slagga, i ett eget rum till och med, i den lgnhtn jag och min vän hade på g.

tyvärr sket det sig för vi har inga pengar.

så hade kanske inte spelat någon roll om jag hade sett det här tidigare.






ge mig

RSS 2.0