någon som skrev under namnet j ville ha lite mer film på när jag åker skateboard så jag satte ihop en hel skatefilm till dig!!!! varsågod polarn! stor kram j önskar viktor


sommarlov


från: kokko kanel

snygga och höga shuvits eller vaffan dom nu heter!

från: L

hhahahahahahahahahahah fantastisk

13:58:32
från: maly

Ååååå fy fan vad fin!!!!

15:19:23
från: j

JAAAA!! vilken ära!! blir lite rörd du e duktig ju, jag kan bara ollie, men ska bli bättre i sommar!!

15:26:20
från: F

Jag tycker att du skulle kunna bjuda oss alla på en spotify lista!

17:36:05
från: My

Gillar din blogg väldigt mycket. Första gången jag kommentera den också tror jag. Men hur som helst, vad heter låten som spelas när du dansar?

19:52:09
från: Nadja

Åzm. Kan du inte göra en till del av matlagningsprogrammet? Det är så fint.

från: Ingrid

jag såg en grizzlybjörn. har jag blivit galen?

08:36:35
url: http://ingrid.blogg.se/
från: k

hahaha skrattade så jag började gråta lite.

07:25:07
från: s

we love you






ge mig

RSS 2.0