blir man bjuden får man faktiskt lov att äta upp

*suck*

fuck off ler

mmm

haha den här var kul tyckte jag!!

körde lite modeblogg

åh jag älskar att jag hade så himla tråkiga kläder på nyår!!! alla ba, meh! ska du verkligen ha på de där. de är ju NY ÅR.......... vem bryr sig!!!! jag hade ju fina sminky som var en cover nåt som tommiyyy gjorde
stora luftbalonger blåstes opp!

lekte förfest i trappuppgång men sura gubby kom å körde ut oss hihi
åka på semester me poffe o pappa i hans raggybil hihihi
jag vet... snygg som fan!!!!

stenar

å bibben é me

jag och anny i london!!!

jag kommer ihåg att jag inte fattade något som hon pratade om alltså!!
men här hängde jag med!! anthony ler hihi!!!

pannkakstårtkalas!!!!!

åkte skateboard mitt i natta

sexy bitch!!!

ok de här e inte jag men den är så jävla hemsk haha!!!!!!!! usch fy!

sexy cashboys azz + the truth med glimten i ögy

dolce n gabbana, fendi and dat donna!! *in da club*

hade videochattz me andy milonakis!!!!!! stARSTRUCK!

och här kommer några sexy bitch bilder


obs lägger bara upp en massa bilder för jag har typ inget annat o bloggy!!! kan ni inte börja kommentera eller nåt, det blir mycket roligare då!!!!och obs man kan kommentera andra saker ä natt jag e snygg!! det e inte det att jag inte gillar o läsa det men det är ju kul med variation KRAMY ALL O' YAZZZZZLLZLZZZ ucsh

sommarlov


från: Léonie

FASHION IS PAIN AND YOU ARE IN AGONY

(mycket kool man)

från: crmn

HA älskar hästarna (tror jag) på datorn. mykke fina.

13:33:59
från: Ingrid

lol snacka om overload av "y:n" på slutet av ord här. Bloggy ögy sminky photy very goody



kör på det, det är nog cool

13:38:28
url: http://ingrid.blogg.se/
från: Ingrid

glömde en sak: första bilden är bäst. Hel kyckling är det bästa!

13:39:11
url: http://ingrid.blogg.se/
från: miau

<3

13:46:40
från: j

skit fina bilder!! kan inte du lägga upp nån skate film??

13:58:13
från: signe

aa men asså bilder på dig är ju det bästa fortsätt så BA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

från: john

var kan man köpa vanliga munkjackor som sitter bra? hatar hms huvor!!

19:18:51
från: r

haru inte spela nå schack på sistone?

från: Anonym

You are fucking amazing! Your blog - is my favourite among the boys! Kissez

från: matilda

älskar att du ser ut som han, duvet, bob hunds sångare (fan vad pinsamt sånt borde man ju veta. tomas öberg var det, visst) på första bilden.

från: amenda

gillar kycklingen och hestarna pådatorn, pannkakorna såg mums ut och häxan va fett crazy!

00:55:10
från: Viktoria Tomic

Men typ ge mig dina kläder a la bild 2!

01:14:28
url: http://viktoriatomic.se
från: Anonym

okej en kommentar som inte är om ditt utseende :D vilken musik lyssnar du på? och är alla tjejer du pussas med på bilder dina flickvänner?

20:40:20
från: pelerin

OMGGGGGG, chattade me a to the n to the d to the y to the milonakis!!!!!!!! jag blir starstruck av att du blev starstruck. chaise

från: k

har du gjort din jeansjacka själv? den va fet! heh

07:23:47
från: Anna Bo

Hej Prinsen, varför i helvete flyttade du från London? Verkar inte helt friskt, vaa.

16:46:43
url: http://annabo.blogg.se/





ge mig

RSS 2.0